Tuesday, October 21, 2008

N.U.H.A bila..........Stokin baru!

Tadi aku pegi Gi*ant waktu lunch hour..balik almost 3.. :P dan sempat belikan Nuha stokin dan puting baru (coz my little one suka yang pengasuh tu punya :P)
Dan survey2 on buai..Stroller x payah beli dah..Coz Kak Ros nak bagi anak dier punya..yeay!Save budget Ummi dan Abah..hehehehe..Hopefully in good condition and for next generation too! Ahaks!Ayat X bleh blah..
Citer psal stokin, aku accidentally(hahaha..x sengaja tak berdosa kan?:P) menukar yang ada bunga tu dari kaler putih ker kaler pink..Jangan marah erkk :P (dan aku perasan situ ada CCTV atau pun dummy CCTV jer? :P)-coz tadak plak orang marah aku kan...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla