Thursday, October 30, 2008

N.U.H.A bila..........Nebulizer lagikk!

Malam tadi, sekali lagi aku ngan my hubby bawa Nuha pegi De*MC untuk repeat Nebulizer..then doc cakap kena repeat lagik pagi esoknya..Kalo nak Nuha cepat ok, dier suggest buat 6hr sekali..So pukul 2 pagi, (time ni Nuha mangun nak Bf), angkut pegi De*MC..Nuha masa buat treatment siap menguap2 lagik..muka boring jer..seb baik x nanges..yer laa pelik, mak pak dier ni x reti ker orang nak tido ni..hehehe..Pukul 8 pagi, sekali lagi aku pegi De*MC buat nebulizer..dier pun masih ngantuk lagi..kali ni dier siap tepis lagi misi tu nyer mask..huhuhu..hebat laa...tapi sempat menguap 2-3 kali ler..masa gi antar pengasuh dier dah tido dah..hari ni terpaksa aku masuk lewat sket laa...asalkan my baby sihat walafiat pasni..doc cakap x payah buat dah nebulizer tuh..teruskan dengan ubat titis baru yang dier bagi...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla