Friday, December 10, 2010

N.U.H.A bila......Ayam Penyet Ap

Ok, cerita pasal makan lagi. Ayam Penyet Ap pulak kali ni. Dekat ajer dengan Jakel Shah Alam tu.Ummi rasa nak makan ayam penyet lah pulak :p Indon sungguh tekak Ummi saya ni :p Layan ajer lah gambar saya ni :)


 Nampak tak gambar Ayam Penyet kat belakang saya ni??

 Tak nampak sudah :p


 Fesyen mulut apa ntah mcam ni :p

 Mata stim nama dia ni :p
 Ni Abah saya :) 
Abah dah beli Nasi Beriani Kambing sebelum datang sini tapau Nasi Ayam Penyet Ummi :p


Ba ba Cak !

Ummi saya tersenyum lebar bila dapat makan Ayam Penyet AP :p

Korang suka makan Ayam Penyet ?

1 comment:

  1. suka...best gile...aduh nie wat mengidam nk mkn ayam penyet nie..hahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla