Friday, December 24, 2010

N.U.H.A bila....Viva

Salam semua ! Tadi kan,saya pergi kat Perodua sebab Abah nak settlekan urusan pembelian kereta Tokki yang masih belum settle lagi ni. Harap-harap dapat bawak balik Viva Tok Ki ni sebelum kami balik kampung minggu depan :) Hooray, minggu depan balik kampung , boleh main pasir..

Kat situ jumpa Viva kaler maroon macam kat bawah ni.Cantik kan??? Ingat nak amik kaler ni tapi orang tu cakap kalo spec yang Tok Ki saya punya tadak kaler macam ni..Yang ni kena tambah RM2K ++ lagi tak silap saya :p


Peace depan Viva baru ! Yang ni dah ada ownernya tau ...

1 comment:

  1. tetiba cam teringin plak nak pakai viva...heheheheh

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla