Monday, December 27, 2010

N.U.H.A bila........nasi ayam

Salam semua ! Apa khabar pagi ni ? Hari ni saya duk rumah ajer dengan Tok Ki dan Tok Ji.Mereka semua datang sini sebab hujung minggu ni kami nak balik Terengganu. Diorang dari Penang sebelum ni jaga sepupu-sepupu saya, Danish dan Rayyan masa Mak Ngah saya pergi kursus hari tu :)

Ok, hari ni nak cerita pasal tadi(merujuk kepada ntah bila-bila :p) ..tadi kan, saya makan nasi ayam.Best tau ! Abah saya beli kat pasar malam. Tapi kalo Ummi buatkan lagi sedap lah :p

Nasi ayam, makanan kegemaran saya selain Nasi Arab dan Nasi Beriani :p



Jemput makan semua !!

Sedapnya hingga menjilat sudu :)

Korang suka tak makan nasi ayam?? Resepi nasi Ayam style Tok Ji saya, boleh rujuk sini [klik sini ]

2 comments:

  1. huhh..baca tajuk tu ingatkan ummi nuha yang masak. Rooopanya beli.. ;)

    Suruh ummi tu masak nasi ayam,pastu jgn lupa jemput aunty lia dtg makan..tau..tau..tau..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla