Tuesday, December 21, 2010

N.U.H.A bila...MC Donalds dan Teh Dari Uncle Eyriqazz

Salam semua.Korang dah pernah makan burger kat MC Donalds ? Saya belum pernah lagi.Tapi tengok orang makan pernah lah. Tapi saya suka makan nuggets, bubur MC D dan curly fries.. Yer, curly fries skang dah ada jual kat MC D...Satu pek kecik tu saya habiskan sorang ajer tak sempat sampai rumah..Best tau makan panas-panas.



Burger ini Ummi saya punya...


 Ini kotak burger Abah saya punya...



Bila dah bukak kotak, beginilah rupanya..Abah cakap pedas :p

Mana saya punyaa???
Nugget ajer seketul??? Alahai..kesiann kan???



 Janji boleh posing dengan Teh dari Cameron Higlands tau.
Terima Kasih Uncle Eyriqazz :) Sekarang, blog saya ada di sidebar Uncle Eyriqazz tau :)


Korang suka tak makan burger???

2 comments:

  1. kalo mcD....biasanya....untuk saya ayah belikan bubur....smlm saya try ayam mcD ibu....uish....pedash.....

    ReplyDelete
  2. bagus la nuha ni..dpt naget seketul jer pun blh senyum lagi...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla