Wednesday, December 15, 2010

PILIH THEME BLOG sw33tdarling.com


Ok, hari ni nak masuk contest anjuran Auntie Sweetdarling. Sebenarnya saya dipaksa oleh Ummi sebab dia tak sempat nak buat :) Saya bab-bab pilih theme ni memang pandai. Mengikut firasat saya, thema yang sesuai untuk Auntie Sweetdarling adalah Lady Green :)




Warna theme ini menggunakan warna pastel kehijau-hijauan dan ianya memang sesuai untuk pandangan mata para blogger yang bakal berkunjung dan sedang berkunjung ke belog Autie tau !! Lagi satu, header dia tak besar dan tak kecik dan Auntie boleh customize atau buat header sendiri yang sama saiz dengan header yang sedia ada tu :) Tapi header tu pun dah cukup lawa dah kalau tak bercadang nak tukar header.

Korang dah join ker ? Nak join klik sini yer http://sw33tdarling.com/?page_id=9736

Tarikh tutup pada 14hb January 2011 sebelum jam 23:59


Saya nak tag :

Auntie Syura
Auntie Wani
Atia
Auntie Mama Aimy

1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla