Thursday, December 2, 2010

N.U.H.A bila...Restoren Tasik Indah

Salam semua ! Hari tu , hari minggu. Abah bawak saya dan Ummi makan besar kat Restoren Tasik Indah.Jom layan gambar ajer lah :) Mula-mula bosan betul sebab saya gaduh dengan Ummi sebab saya nak bukak wet tissue yang waiter tu bagi.

Akhirnya wet tissue milik saya :p

Lambat btol makanan sampai :p


Saya duk tengok auntie2 unlce2 duk berposing sakan kat tepi saya ni :p

Ni deko restoren tu.Cantik jugak kan??

Lepas saya membuat amukan dengan Ummi tu, Abah saya bawak saya pergi tengok ikan pulak.
Tak nak kawan Ummi :p



Rock You !!



Gambar makanan yang menggiurkan boleh tengok belog Ummi :) 

Ok, masa untuk pulang. Sempat lagi nak amik gambar depan restoren tu..Macam I-City pulak rasanya :p





Korang dah pernah makan kat sini ???

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla