Wednesday, December 1, 2010

N.U.H.A bila...Permata Hijrah

Dah lama dah saya teman Ummi dan Abah dapatkan rawatan di Permata Hijrah. Ni baru berkesempatan nak update :) Hehehe.Banyak sangat cerita katakan :p


 Saya yang bosan menunggu Ummi buat rawatan...

 Abah paksa amik gambar pulak...
 Bosannya...lambat btol rawatannya :p
 Antara produk yang ada kat situ...

 Saya siap main bawah meja lagi :p
 Ciku...................
 Cakkkkkkkkkkkkkkk......

 Bilik kat belakang ni lah Rawatan Resdung yang Ummi saya tengah buat...Setengah jam ok !!!

Ummi, oh Ummi..Assalamualaikum...Saya balik dulu :p

3 comments:

  1. ok x rawatan ini ibu nuha wat?

    ReplyDelete
  2. hahaha...kelakar la Nuha bergambar.. Mesti boring kan tunggu ummi.

    ReplyDelete
  3. hahah...comel jer dia pi duduk bawah meja tu

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla