Wednesday, December 1, 2010

N.U.H.A bila...Permata Hijrah

Dah lama dah saya teman Ummi dan Abah dapatkan rawatan di Permata Hijrah. Ni baru berkesempatan nak update :) Hehehe.Banyak sangat cerita katakan :p


 Saya yang bosan menunggu Ummi buat rawatan...

 Abah paksa amik gambar pulak...
 Bosannya...lambat btol rawatannya :p
 Antara produk yang ada kat situ...

 Saya siap main bawah meja lagi :p
 Ciku...................
 Cakkkkkkkkkkkkkkk......

 Bilik kat belakang ni lah Rawatan Resdung yang Ummi saya tengah buat...Setengah jam ok !!!

Ummi, oh Ummi..Assalamualaikum...Saya balik dulu :p

3 comments:

  1. hahaha...kelakar la Nuha bergambar.. Mesti boring kan tunggu ummi.

    ReplyDelete
  2. hahah...comel jer dia pi duduk bawah meja tu

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla